Termeni si conditii

  1. IDENTITATEA SOCIETATII VANZATOARE

Denumirea societatii vanzatoare: 50 SFUMATURE DI CAFFE SRL

Cod unic de inregistrare: RO38359444

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/17500/2017

Adresa: Str. Acvila, nr. 27-29, parter, sector 5, Bucuresti

Telefon de contact: 0771.362.549

Email: contact@aromecafea.ro
Adresa postala pentru retur: Str. Acvila, nr. 27-29, parter, sector 5, Bucuresti

  1. DOMENIUL DE APLICARE

Prezentul act, respectiv Termenii si conditiile comerciale ale 50 SFUMATURE DI CAFFE SRL privind vanzarea la distanta si comertul electronic (denumit in continuare” Termeni si Conditii”), reglementeaza raportul juridic dintre vanzatorul 50 SFUMATURE DI CAFFE SRL (denumit in continuare” Vanzatorul”) si consumatorul, (denumit in continuare” Clientul”) (denumiti in continuare impreuna” Partile”) avand ca obiect vanzarea-cumpararea Produselor prezentate siteul aromecafea.ro (denumit in continuare”aromecafea.ro”).

Termenii si Conditiile sunt aplicabile oricaror comenzi, vanzari si livrari de Produse prezentate pe aromecafea.ro si vandute de catre Vanzator Clientului, in versiunea valabila la data efectuarii comenzii. Odata cu efectuarea comenzii/cererii de cumparare Clientul accepta neconditionat Termenii si Conditiile.

Accesarea aromecafea.ro (vizitarea sau cumpararea Produselor) implica acceptarea Termenilor si Conditiilor. Avand in vedere acestea si pentru folosirea, in cele mai bune conditii a aromecafea.ro se recomanda citirea completa a prezentului document.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a face modificari ale Termenilor si Conditiilor fara notificare. Cea mai recenta versiune a Termenilor si Conditiilor va putea fi consultata in orice moment in cadrul acestei pagini.

Termenii si Conditiile au ca obiect, pe de o parte, informarea oricarui eventual Client despre conditiile si modalitatile in care Vanzatorul vinde si livreaza Produsele comandate, iar pe de alta parte, stabilirea drepturilor si obligatiilor Partilor in cadrul procesului de vanzare a produselor. Aceste conditii se aplica fara restrictii sau rezerve, tuturor vanzarilor de Produse comercializate pe aromecafea.ro.

  1. INCHEIEREA CONTRACTULUI

Din momentul in care Clientul confirma comanda apasand pe butonul „FINALIZEAZA COMANDA” se considera ca acesta a acceptat in cunostinta de cauza continutul si conditiile Comenzii respective si, in special, Termenii si Conditiile, faptul ca respectiva Comanda implica o obligatie de plata din partea sa, preturile, volumele, caracteristicile, cantitatile si termenul de livrare a produselor comercializate si comandate de Client.

Abia dupa acceptarea cererii/ comenzii de cumparare a Clientului de catre Vanzator rezulta un contract la distanta incheiat intre Vanzator si Client, care are, in principal, ca obiect, pe de o parte, obligatia de vanzare si livrare, iar pe de alta parte, obligatia de preluare si plata a pretului privind Produsele comandate de catre Client (denumit in continuare” Contractul”).

Vanzatorul nu este obligat sa accepte cererea de cumparare a Clientului in cazul in care constata ca nu sunt indeplinite prevederile Termenilor si Conditiilor sau ale legii, precum si, de exemplu, fara a fi limitativ, in cazul in care lipseste Produsul din stoc, datele furnizate de catre Client sunt incomplete sau incorecte, livrarea nu poate fi realizata, Vanzatorul are indoieli rezonabile cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumparare, etc.

Prin transmiterea unei Comenzi, Clientul este de acord cu forma de comunicare (email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, a confirmarii comenzii. Confirmarea Comenzii se face electronic (email).

  1. CARACTERISTICILE PRODUSELOR

Vanzatorul prezinta si comercializeaza pe aromecafea.ro o gama variata de produse(denumite mai sus si in continuare impreuna” Produsele” sau individual” Produsul”).

Toate Produsele prezentate pe aromecafea.ro sunt comercializate noi si originale, in conformitate cu prevederile legale din Romania, consumatorilor finali doar cu amanuntul, in cantitati adecvate pentru uz personal.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricand gama de Produse precum si informatiile cu privire la Produse, toate acestea neavand caracter obligatoriu.

Fotografiile cu privire la Produse nu coincid intotdeauna cu imaginea Produselor livrate. In special la innoirea sortimentului producatorului pot aparea modificari cu privire la aspectul si dotarile cu care vin Produsele. In acest sens nu pot exista pretentii ale Clientului pentru modificarile/completarile intervenite precum si in raport cu imaginea Produselor afisate.

Informatiile despre Produsele prezentate pe aromecafea.ro pot contine greseli de tipar, iar preturile, informatiile despre Produse precum si imaginile pot sa contina erori sau neconcordante.

Produsele pot fi comandate de catre Client pe toata perioada in care sunt prevazute pe aromecafea.ro, dar si in limita stocului disponibil.

Produsul va fi folosit de Client in conformitate cu destinatia acestuia, doar pe durata de valabilitate a Produsului si in conformitate cu instructiunile de utilizare.

  1. CEREREA/COMANDA DE CUMPARARE

Comanda – inseamna Comanda online.

In vederea achizitionarii Produselor selectate Clientul completeaza datele din formularul privind cererea/comanda de cumparare pus la dispozitie pe aromecafea.ro.

Clientul se obliga sa completeze sau sa transmita telefonic respectivele date de identificare cu exactitate, complet si fara erori, verificand corectitudinea acestora inainte de efectuarea cererii/comenzii de cumparare. Vanzatorul nu este raspunzator in cazul in care datele de identificare au fost completate eronat sau incomplet de catre Client.

Prin apasarea/activarea butonului FINALIZEAZA COMANDA Clientul transmite Vanzatorului cererea/comanda sa de cumparare privind Produsele selectate pe aromecafea.ro. Odata cu apasarea/activarea butonului FINALIZEAZA COMANDA, Clientul confirma ca a luat la cunostinta de, respectiv accepta neconditionat, caracteristicile, preturile, cantitatile, Conditiile de Livrare ale Produselor selectate, ”Termenii si Conditiile”, precum si orice politici prevazute pe aromecafea.ro.

Vanzatorul este indreptatit fie sa accepte cererea/comanda de cumparare transmisa de catre Client, fie, dupa caz, sa nu o accepte, incercand, dar fara a se obliga, sa informeze Clientul cu privire la motivele neacceptarii cererii/comenzii de cumparare.

Acceptarea cererii/comenzii de cumparare a Clientului de catre Vanzator are loc odata cu transmiterea, respectiv receptionarea prin posta electronica a unui mesaj de confirmare in atentia Clientului la adresa de mesagerie electronica pusa la dispozitie de Client.

Vanzatorul nu este responsabil in cazul in care Clientul completeaza gresit adrese de mesagerie electronica sau daca mesajul electronic de confirmare nu a putut fi receptionat de catre Client.

Clientul se obliga sa citeasca si sa verifice corectitudinea informatiilor continute in mesajul electronic de confirmare si va putea solicita Vanzatorului corectarea acestora in termen de 2 (doua) zile lucratoare de la data primirii respectivului mesaj de confirmare.

Mesajul de confirmare este transmis pe baza informatiilor completate de catre Client, astfel incat Vanzatorul nu raspunde pentru eventuale informatii eronate continute in respectivul mesaj.

  1. PRETUL SI PLATA PRETULUI

Orice oferta/comanda de cumparare privind Produsele, urmata de un mesaj electronic de confirmare, implica o obligatie de plata a unei sume de bani reprezentand valoarea de vanzare a Produsului/Produselor selectate (denumit in continuare “Pretul” si/sau”Preturile”) din partea Clientului in favoarea Vanzatorului.

Odata cu apasarea/activarea butonului FINALIZARE COMANDA si receptionarea mesajului electronic de confirmare Clientul se obliga sa plateasca catre Vanzator Pretul Produsului sau Produselor selectate.

Preturile pentru vanzarea online a Produselor, exprimate in lei (RON), sunt cele in vigoare in momentul plasarii Comenzii de catre Client. Pretul de vanzare al Produselor poate fi modificat de Vanzator in orice moment, insa in niciun caz Pretul nu poate fi modificat ulterior plasarii Comenzii, in mod unilateral. Aceasta modificare va fi comunicata Clientului inainte de orice Comanda.

Preturile nu contin si cheltuielile de expediere, ce vor fi percepute separat, in plus fata de Pretul Produsului/Produselor cumparate. Cheltuielile de expediere vor fi indicate inainte de inregistrarea Comenzii de catre Client.

Preturile includ taxa pe valoare adaugata (TVA) aplicabila in ziua inregistrarii Comenzii. Orice modificare a cotei de TVA aplicabile va fi in mod automat aplicata si Pretului Produselor vandute de Vanzator.

Clientul poate opta pentru una din modalitatile de mai jos:

  • Ramburs– Clientul efectueaza plata Pretului la data livrarii/receptionarii Produsului catre Curier, care va elibera o chitanta. In cazul modalitatii de plata prin Ramburs Pretul este scadent la data livrarii/receptionarii Produsului/Produselor.
  • Plata online prin platforma securizata NETOPIA PAYMENTS– Clientul efectueaza plata Pretului la data transmiterii cererii/comenzii sale de cumparare privind Produsele selectate pe aromecafea.ro. In cazul platii prin Card bancar Pretul este scadent la data receptionarii de catre Client a mesajului electronic de confirmare. Card-urile bancare acceptate sunt: VISA, Master Card, Maestro.
  • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, aromecafea.ro foloseste platforma Netopia Payments.
  • Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie introduse datele necesare autorizarii tranzactiei in platorma de plati Netopia Payments
  • Datele obligatorii sunt. Nume posesor, Nr card, data expirare, CVV, parola 3d secure.
  1. LIVRAREA SI MODALITATEA DE LIVRARE

Vanzatorul livreaza Produsele pe teritoriul Romaniei.

Produsele vor fi livrate Clientului sau persoanei desemnate de Client prin intermediul unei societati de curierat rapid (denumita in continuare” Curierul”) la adresa de livrare pusa la dispozitie de catre Client.

Livrarea, modalitatea de livrare precum si denumirea Curierului sunt mentionate in mesajul electronic de confirmare transmis de catre Vanzator.

Clientul se obliga sa primeasca Produsul sau sa desemneze o persoana cu privire la preluarea Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei desemnate de Client, iar in lipsa acestora Curierul este insarcinat de Client sa predea Produsul unei alte terte persoane aflate in spatiul de la adresa de livrare.

In acest ultim caz, Clientul isi da expres acordul cu privire la predarea Produsului unei alte terte persoane aflate la adresa de livrare, presupunandu-se ca aceasta terta persoana a fost mandatata de catre Client cu preluarea Produsului de la Curier. Clientul sau persoana desemnata de Client pentru a lua in primire Produsul de la Curier are obligatia sa deschida respectivul colet in fata Curierului si sa verifice daca in Colet sunt toate produsele din Factura care insoteste Coletul si daca aceste produse au ambalajul intact.

La data livrarii/receptionarii Produsului Clientul se obliga sa semneze o confirmare de primire care face dovada deplina a faptului ca Produsul a fost predat Clientului de catre Curier si a faptului ca pachetul si continutul lui sunt intacte si conforme cu factura.

Clientul se obliga sa achite suplimentar costul livrarii Produsului, respectiv suma de 20 (douazeci) Lei.

  1. TERMEN DE LIVRARE

Vanzatorul, prin Curier, va incerca sa livreze Produsul catre Client intr-un termen de 3-5 zile lucratoare, calculat de la data receptionarii mesajului electronic de confirmare. Livrarea Produsului se face, de regula, in zilele de Luni – Vineri intre orele 9:00 – 17:00, exceptand zilele de sarbatoare legala.

Termenul de livrare poate fi influentat de asemenea de factori externi care nu tin de Vanzator, cazuri in care Termenul de livrare poate fi de cel mult 30 zile de la incheierea Contractului.

Clientul este indreptatit sa solicite rezolutiunea Contractului pentru motivul depasirii termenului de cel mult 30 zile de la incheierea Contractului, daca Vanzatorul nu livreaza Produsul intr-un termen suplimentar stabilit in mod rezonabil de catre Client.

  1. TRANSFERUL RISCULUI

Riscul de pierdere sau de deteriorare a Produselor este transferat Clientului in momentul in care acesta sau o persoana terta desemnata de acesta, alta decat Curierul, intra in posesia fizica a Produselor.

Cu toate acestea, riscul este transferat Clientului in momentul livrarii Produselor catre Curier, daca Curierul a fost insarcinat de catre Client sa transporte Produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre Vanzator, fara a aduce atingere drepturilor Clientului fata de transportator.

  1. SOLUTIONAREA RECLAMATIILOR

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Produsul/Produsele achizitionat(e), Clientul are la dispozitie formularul de contact https://aromecafea.ro/contact sau adresa de posta electronica contact@aromecafea.ro.

Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

  1. DREPTUL DE RETRAGERE

In conformitate cu articolul 9 (1) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Clientul are la dispozitie un termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor, pentru a-si exercita dreptul legal de retragere, fara a fi obligat sa-si motiveze decizia si fara a suporta alte costuri cu exceptia celor prevazute la art. 13 alin. (3) si art. 14 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014.

Termenul de 14 zile este calculat incepand cu ziua in care Clientul sau o parte terta, alta decat Curierul si care este indicata de Client, intra in posesia fizica a Produselor (Art. 9 din OUG34/2014), sau:

  • incepand cu ziua in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Client, intra in posesia fizica a ultimului produs, in cazul in care Clientul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat;
  • incepand cu ziua in care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de consumator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese, in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.

Clientul, inainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile calculat astfel cum e mentinat mai sus, va informa Vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din Contract prin transmiterea declaratiei/formularului de retragere https://aromecafea.ro/cerere-de-retur/ sau folosind adresa de posta electronica contact@aromecafea.ro . Conform legii, este nevoie de o declaratie clara a retragerii din partea Clientului.

Vanzatorul va confirma Clientului pe e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere in termen de 2 zile lucratoare.

Pentru a fi valabil exercitat, dreptul de retragere trebuie manifestat de catre Client inainte de expirarea termenului de 14 zile calculat conform mai sus.

Vanzatorul va returna toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Clientului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care Vanzatorul a intrat in posesia fizica a tuturor Produselor returnate de Client.

Vanzatorul nu va fi obligat sa costurile suplimentare in cazul in care Clientul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de Vanzator.

Pentru evitarea oricarui dubiu, Clientul isi da acordul ca Vanzatorul sa ramburseze sumele in contul bancar al Clientului, care va fi mentionat de catre Client in declaratia/formularul de retragere. Rambursarea sumelor platite de Client catre Vanzator nu se poate face in numerar.

In conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, in cazul exercitarii dreptului de retragere, se obliga sa returneze Produsele Vanzatorului, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat Vanzator decizia sa de retragere din Contract.

Clientul suporta cheltuielile de returnare a Produselor, respectiv costurile directe legate de returnarea Produselor.

Clientul se obliga sa returneze Produsele catre Vanzator intr-o stare perfecta si impecabila, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original intact, respectiv intr-o stare in care Produsul poate fi comercializat din nou, impreuna cu toate accesoriile, esantioanele/cadourile gratuite, promotiile, in ambalajul original nedeteriorat si cu instructiunile de folosire.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Clientul va returna Produsul/Produsele numai la adresa: Str. Acvila, nr. 27-29, parter, sector 5, Bucuresti

Exceptari de la dreptul de retragere

In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la:

– furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;

– furnizarea de bunuri confectionate potrivit specificatiilor consumatorului sau evident personalizate.

Prin urmare, Clientul ia la cunostinta faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la Produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Vanzator ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori.

  1. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

Prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date este reglementata de Regulamentul UE nr. 2016/679 (denumit in continuare” Regulamentul”).

Vanzatorul are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru sopurile specificate datele personale colectate de la Client.

Scopul colectarii si prelucrarii datelor este: activitati de promovare a Produselor si serviciilor, activitati comerciale, activitati de statistica si cercetare de piata, informarea clientilor/utilizatorilor privind situatia contului lor de pe aromecafea.ro, informarea clientilor/utilizatorilor privind activitati de marketing, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de cercetare de piata, activitati de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului

Datele colectate sunt utilizate si prelucrate de catre Vanzator, direct sau prin persoanele imputernicite de catre Vanzator.

Datele cu caracter personal introduse de catre Client sunt necesare in vederea incheierii Contractului dintre Vanzator si Client. In lipsa datelor cu caracter personal relevante, Contractul nu se va considera incheiat, iar vanzatorul nu va fi obligat sa livreze Produsul/Produsele.

In conformitate cu dispozitiile Regulamentului Clientul beneficiaza de urmatoarele drepturi:

  • dreptul de informare; operatorul este obligat sa furnizeze persoanei vizate cel putin urmatoarele informatii, cu exceptia cazului in care aceasta persoana poseda deja informatiile respective: identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia; scopul in care se face prelucrarea datelor; informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor; daca furnizarea tuturor datelor cerute este obligatorie si consecintele refuzului de a le furniza; existenta drepturilor prevazute de prezenta lege pentru persoana vizata, in special a dreptului de acces, de interventie asupra datelor si de opozitie, precum si conditiile in care pot fi exercitate.
  • dreptul de acces la date: orice persoana vizata are dreptul de a obtine de la operator, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta.
  • dreptul de interventie asupra datelor; respectiv rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi, in special a datelor incomplete sau inexacte; transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma prezentei legi; notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate mai sus.
  • dreptul de opozitie(respectiv persoana vizata are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare.
  • dreptul de a se adresa justitiei; respectiv dreptul de a se adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care le-au fost incalcate.
  • dreptul la portabilitate: la cerere, datele cu caracter personal vor putea fi transferate catre un alt operator, acolo unde este posibil din punct de vedere tehnic, cu conditia ca prelucrarea sa se bazeze pe consimtamantul Clientului sau sa fie necesara pentru executarea unui contract.
  • dreptul la stergere:  stergerea datelor cu caracter personal poate fi realizata in cazul in care:
  • prelucrarea datelor nu mai este necesara, dat fiind utilizarea de catre Client a Site-ului aromecafea.ro sau scopurile mentionate sunt contrare legii;
  • Clientul si-a retras consimtamantul de a i se prelucra datele si nu exista nici un alt temei juridic pentru prelucrare;
  • Clientul a obiectat asupra prelucrarii datelor personale din motive legate de situatii sa personala;
  • Clientul a obiectat asupra prelucrarii datelor personale in scopuri de marketing direct;
  • Datele Clientului au fost prelucrate online cand era minor(a).

Alternativ, in limitele legii, Clientul are dreptul la restrictionarea prelucrarii. solicitand ca prelucrarea datelor personale sa fie limitata, in cazurile si in conditiile prevazute de lege.

In anumite cazuri nu este posibil ca Vanzatorul sa stearga anumite date cu caracter personal atunci cand acest lucru este cerut de lege sau cand exista un motiv legitim (de exemplu, pentru executarea unui contract), pentru apararea drepturilor in instanta sau atunci cand exercitarea acestui drept incalca dreptul la libertatea de exprimare si de informare.

Este posibil ca Vanzatorul sa transmita autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, date cu caracter personal, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare, precum si sa transfere datele cu caracter personal catre parteneri in scopul prevazut in Termenii si Conditiile mai sus mentionate,

Cu privire la exercitarea drepturilor privind protectia datelor cu caracter personal Clientul trebuie sa contacteze Vanzatorul prin formularul de contact https://aromecafea.ro/contact sau adresa de posta electronica contact@aromecafea.ro.

Vanzatorul garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic.

Datorita modului prin care datele cu caracter personal stocate de sistemul aromecafea.ro sunt transmise pe cale electronica, Vanzatorul nu poate fi facut raspunzatoare in nici un fel de pierderea acestora sau de copierea informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. La sesizarea Clientilor, Vanzatorul va lua toate masurile si va pune la dispozitie toate fisierele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune.

Site-ul aromecafea.ro foloseste Google Analytics pentru a analiza modul in care utilizatorii folosesc site-ul. Google Analytics foloseste cookies pentru a colecta informatii standard de inregistrare si informatii privind activitatea utilizatorilor. Informatiile colectate sunt in totalitate anonime.
Informatia generata de cookie in legatura cu modul de folosire a site-ului aromecafea.ro (inclusiv adresa IP) este transmisa catre Google. Aceasta informatie este folosita apoi pentru a evalua modul de folosire a site-ului de catre utilizatori si pentru a realiza rapoarte statistice legate de activitatea site-ului. Vanzatorul nu va folosi aceste date statistice pentru a asocia identitatea unui utilizator cu o adresa IP.

Utilizatorii pot seta browserul sa nu accepte cookies din partea site-ului aromecafea.ro. In aceasta situatie, Vanzatorul nu poate garanta functionalitatea completa a site-ului aromecafea.ro.

Site-ul aromecafea.ro utilizeaza remarketingul prin Google Analytics pentru a face publicitate online. Aromecafea.ro foloseste optiunea de publicitate Remarketing oferita de Google. Prin intermediul acestui tip de publicitate, Google colecteaza cookies de pe acest site pentru a va arata campanii publicitare mai aproape de interesele dumneavoastra, exprimate prin tipurile de pagini accesate in trecut pe site-ul aromecafea.ro.
Distribuitorii terta parte, inclusiv Google, afiseaza anunturile publicitare pe site-uri de pe internet. Aromecafea.ro precum si distribuitorii terta parte, inclusiv Google, utilizeaza modulele cookie primare (cum ar fi modulul cookie Google Analytics) si modulele cookie terta parte (cum ar fi modulul DoubleClick) in combinatie pentru a informa, a optimiza si a difuza anunturi in functie de vizitele anterioare efectuate pe site.

Site-ul aromecafea.ro foloseste Facebook Ads ca intermediar pentru marketing online. Facebook Ads foloseste cookies pentru a colecta informatii standard privind activitatea utilizatorilor pe site-ul aromecafea.ro.

  1. DIVERSE
  • Garantia legala de conformitate

Produsele comercializate pe aromecafea.ro beneficiaza de garantia legala de conformitate, astfel cum este definita de art. 5. si 6 din Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora:

« Art. 5 (1) Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.

(2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:

  1. a) corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
  2. b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut consumatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
  3. c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
  4. d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

Art. 6. Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator. »

Garantia legala de conformitate nu va fi aplicabila Produselor deteriorate in timpul transportului sau din cauza unei utilizari eronate. Garantia nu se va referi la viciile aparente.

In cadrul garantiei legale de conformitate, Vanzatorul: (i) fie va inlocui Produsul cu un produs identic, in functie de stocurile disponibile, (ii) fie va rambursa Pretul integral sau partial al Produsului, daca inlocuirea Produsului se dovedeste a fi imposibila. Clientul intelege si isi da in mod expres consimtamantul ca rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar si se obliga sa furnizeze Vanzatorului datele unui cont bancar pentru transferul sumelor.

Pentru orice cerere legata de garantiile legale, Clientul trebuie sa contacteze Vanzatorul prin formularul de contact https://aromecafea.ro/contact sau adresa de posta electronica contact@aromecafea.ro.

  • Rezerva de proprietate.

Vanzatorul isi pastreaza dreptul de proprietate deplina si integrala asupra Produselor pana la incasarea integrala, in principal, a Pretului, inclusiv cheltuielile, taxele si contributiile obligatorii.

  • Legea aplicabila si instanta competenta

Vanzarea Produselor este reglementata de legislatia din Romania, indiferent de tara de resedinta a Cumparatorului si locul plasarii Comenzii.

Orice disputa in legatura cu existenta, interpretarea, executarea sau incetarea Contractului incheiat intre Vanzator si Client, chiar si in cazul pluralitatii paratilor, in lipsa solutionarii amiabile, va fi exclusiv de competenta instantelor de judecata din Romania competente,.

  • Autoritati competente

Clientul poate sesiza Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor sau Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii in legatura cu incalcarea prevederilor OUG34/2014.

Sa ne imprietenim
Aboneaza-te la newsletter


Ghidul tau autentic de shopping.

ANPC - Solutionarea alternativa a litigiilor

ANPC - Solutionarea online a litigiilor

© 50 Sfumature di Caffe SRL
Apreciem o cafea buna!